Повернути товар ви можете відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з дати покупки за наявністю товарного чека, в товарному вигляді і оригінальній упаковці, справному технічному стані і в повній комплектації. У разі сумнівів приймаючої сторони з приводу справного технічного стану, товар може бути відправлений на технічну експертизу СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ.
Для оформлення повернення товару необхідно заповнити КВИТАНЦІЮ на ПОВЕРНЕННЯ.
ТОВАР ПРИЙМАЄТЬСЯ до ПОВЕРНЕННЯ за умовами:
- Витримані терміни повернення — 14 календарних днів з моменту придбання.
- Обладнання не має пошкоджень або слідів використання.
- Збережений товарний вигляд і не пошкоджена упаковка.
- Збереження повної комплектності.
- Наявність товарного чека.
- Заповнена КВИТАНЦІЯ на повернення.
ВАЖЛИВО!
- Під час повернення обладнання такого, як відеокамера охоронного спостереження, відеореєстратор або будь-яке інше обладнання під керуванням встановленою операційною системи — ОБОВ'ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ є скидання програмного забезпечення на заводські налаштування.
- При недотриманні цієї умови — вартість послуги скидання налаштувань на заводські налаштування є платною і становить 200,00 грн.
- В іншому випадку, компанія-продавець має право відмовити в прийманні обладнання на повернення/обмін.
- Повернення товару приймається до розгляду після 12:00.
- Термін проведення експертизи обладнання під час приймання на повернення становить до 10 календарних днів.
- У разі недотримання перерахованих вище умов сервісний центр повідомляє про причини відмови Клієнту за зазначеним в квитанції номером телефону.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:
Повернення товару — це завжди зайва трата часу і сил. Тому велике прохання уточнювати всі нюанси — модель, комплектацію, колір, технічні параметри, сумісність різного обладнання — перед доставкою. Зробити це ви можете зателефонувавши до відділу продажу за телефонами, вказаними в розділі Контакти.